Intrebari frecvente

PROGRAM

 

Ne puteti contacta:

- non-stop pe formularul de contact de pe site, pe adresa de mail contact@marushka.ro sau pe pagina de facebook Marushka.ro.

- telefonic, prin sms sau whatsapp la 0727.135.835, cu mentiunea ca nu putem raspunde la telefon cand lucram la realizarea comenzilor, cel mai bine este sa lasati un sms si va contactam cand ne permite timpul.

 

1. In cat timp sunt gata?

Majoritatea produselor noastre sunt facute pe comanda in termen de 5-10 zile lucratoare dar avem si produse deja facute pe care pe putem expedia in 24-48 de ore.

 

2. Marimile se potrivesc?

Depunem toate eforturile pentru a aproxima cat mai bine masurile insa pot aparea diferente datorita particularitatilor fiecarui articol.

Pentru a va ajuta in alegerea marimii corespunzatoare va rugam sa consultati sectiunea Ghid masuri.

 

3. Ce este taxa de urgenta?

Toate produsele se realizeaza in ordinea inregistrarii comenzii pe site, pentru cazurile de urgenta poti folosi Taxa de urgenta pentru a muta comanda pe primul loc si a scurta termenul de realizare la 2 zile lucratoare.

 

4. Cu ce sunt pictati?

Folosim o vopsea speciala care devine cauciucata dupa un process special de uscare astfel desenul devine rezistent la apa.

 

5. Pot fi spalati?

Da, produsele nostre se pot spala iar pentru mai multe informatii vizitati sectiunea Intretinere.

 

6. Cum ii pot personaliza?

Poti alege sa schimbi oricare culoare din modelele afisate pe site mentionand detaliile in rubrica observatii din finalizarea comenzii

 

7. Cum creez propriul model?

Ne poti trimite pe adresa contact@marushka.ro, 1 sau 2 poze cu desenul pe care il doresti, culoarea de fundal si masura.

 

8. Culori sunt cele de pe site?

Ne straduim sa redam cat mai exact culoarea produselor afisate pe site, insa culoarea pe care o vedeti dumneavostra depinde de monitorul utilizat si de setarile acestuia. Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare intre cea afisata pe monitorul dvs si cea a produsului.

 

9. Pretul afisat este cel total?

Preturile afisate pe site includ TVA, la acest pret  se adauga costul transportului.

 

10.  Livrati si in strainatate?

Transportul se face in toate localitatile din Romania, mai multe informatii despre preturi si timpul de livrare gasiti in sectiunea Transport si livrare.

Daca doriti transportul in alta tara, ne puteti trimite un mail pe adresa contact@marushka.ro

 

11. Cum pot returna un produs?

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti de produsele cumparate din magazinul nostru online. Daca din anumite motive nu sunteti satisfacut de articolele achizitionate le puteti returna iar noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Pentru a returna un produs accesati sectiunea Retur.

 

12. Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site NU este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Beneficiile unui cont sunt: acumularea punctelor bonus si urmarirea starii comenzii.

 

13. Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Parola uitata, disponibila in pagina Cont, apoi o puteti modifica selectand optiunea Schimba parola din Cont.

 

14. Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Editeaza informatii personale, disponibila in sectiunea Contul meu.

 

15. Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati in scris folosind formularul de contact de pe site sau sa raspundeti emailului primit la inregistrarea comenzii, mentionand modificarile dorite. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi sau in emailul primit la inregistrarea comenzii.

 

16. Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

 

17. Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

In cazul in care v-ati creat cont pe site-ul nostrum, puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.

 

18. Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau pe adresa de mail contact@marushka.ro

 

19. Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau pe adresa de mail contact@marushka.ro

 

 

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...